Lite om allt

7 april, 2020 Klostergatan
Att restaurangbranschen går igenom ett stålbad har ju de flesta hört vid det här laget, vi har på våra restauranger valt att försöka se en framtid efter det och hålla en glad och positiv attityd även om vissa stunder är tuffa.
Vi är så väldigt glada över alla ni som skriver, kommer med glada tillrop, besöker oss eller hämtar hem något gott att äta hos oss och förhoppningsvis är det en win-win för oss alla.
Vi ser en framtid efter detta, ingen vet dock hur den kommer att se ut men förhoppningsvis kommer vi skratta, gråta, diskutera, traktera etc i våra restauranger igen, det är iallafall vår plan.
Om ni känner att ni skulle vilja gå på restaurang en kväll men inte vill trängas så är det ett litet tips att kanske gå mitt i veckan då det är mindre folk och avsevärt mer plats och om man verkligen inte vill sitta i närheten av någon annan så fixar vi det, bara slå oss en signal så löser vi detta.
Vi hoppas på en fin framtid i ytterligare många år.

På klostergatan arbetar kök och serveringspersonal som ett team med fokus på gästen och vi vill ha dig som är en bra lagspelare och vill utveckla och utvecklas.